תכירו את מנכ"ל חברת 'צוק איתן'

    חיים הופמן No Comments on תכירו את מנכ"ל חברת 'צוק איתן'
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תכירו את עומר פטרן שהוא אחד מבעלי השליטה בחברה הפועלת בתחום שיקום בניינים ותמ"א 38. שם חברת הבנייה היא "צוק איתן", השם המוכר לכולנו מהמבצע הנוכחי ברצועת עזה.

    פטרן לאתר קול חי: מאותו יום שצה"ל קרא למבצע בשם צוק איתן אני נפגש עם אנשים ששואלים אותי האם לקחתי את השם בעקבות המלחמה, אבל התשובה היא שאני כבר מנהל את החברה הזאת כבר חמש שנים תחת השם – "צוק איתן". "את השם הזה אני בעצמי בחרתי כי חשבתי שזה הכי מ תאים לעניין שעוסקת בו החברה".

    לשאלת כתבינו חיים הופמן האם עקב המלחמה הוא ישנה את שם החבר'ה לאחר סיום המבצע – פטרון עונה בשלילה וטוען שזאת זכות לנהל חברה שנקראת באותו שם של מבצע ברצועת עזה. "אם כי" הוא מוסיף "הזכות הגדולה יותר תהיה כאשר הלחימה תסתיים עם ניצחון גדול למדינת ישראל".

    על פי אתר החברה "צוק איתן הנה מהחברות הראשונות בישראל שבצעה בפועל פרויקטים של תמ"א 38 ובכך מעניקה מענה אמיתי לבניינים המעוניינים לבצע פרויקטים של תמ"א 38 חבילת השירותים מכסה כל היבט וכל צורך של בעלי דירות, אשר מעוניינים לשדרג את הבניין ולממש את זכויותיהם במסגרת תמ"א 38. לצוק איתן יש יכולת מוכחת בביצוע פרויקטים במסגרת תוכנית המתאר הארצית 38 ובימים אלה אלה היא מבצעת מספר פרויקטים בערים מרכזיות בישראל".



    0 תגובות